Hej hopp

ehm har inte haft tid å blogga. först luggade jag te prov och igår sov jag hos cassandra å så. Att sova hos Cassie är skit kul. Jag och hennes hund är fan bästa vänner :D vi träffade Måns, Fredriks hund baylis(?)och Fredrik så klart. Baylis var fett feg Disel (Cassies hund) ville hällsa på han och han bara stack :-P haha. sen på kvällen när jag skulle tvätta ansiktet från smink å så. SÅ SOMMNADE CASSIE haha hon är bara jätte gullig :)  idag klockan 3 var jag på troundervisning dt var ju hellt okej. Nu sitter jag och vänar på att min mor ska komma och jag ska fråga om jag kan gå och sova hon Cassie igen idag kommer Engla och Klara också så dt kan bli extara kul :) <3333333

nu måste jag tagga. ha dt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0