Vattenpipa och Vänner Säsong 8

hej hopp!

kom hem från Cassandra ett tag sen har sovit hos henne i 2 nätter haha.igår hade vi tänkt och röka vattenpipa men Fredrik och Måns men så bev det inte. Även fast vi skulle göra det tror jag nog inte att jag skulle smaka.Vi var iaf ute ett tag Med Engla Klara Cassandra Feadrik och Måns Alla vi gick runt och luffade i Farsta och vi satte och i Humlegården tillslut och snackade gammla minnen det var ganska kul:) Sen gick vi tjejer hem till Cassie och kollade på vänner. Det var ganska skönt Cassandra sommnade tidigt igen(a) vid 00 haha medans jag Klara och Engla fortsatte att kolla på vänner sen vid klockan 1 blev vi lite hungriga så vo hade tänkt å ta banan men det fans inte så vi fixa mackor :P klockan 3 skulle vi gå och lägga oss men det gick inte så bra för Cassandra hade tagit hela sängen och Klara och Engla skulle sova tsm i den sängen  och jag sov på en madrass på golvet. Men sen så tröttnade de på att flytta på Cassie så de gick och la sig i Kevins säng. Han ver typ och sov hos en kompis lr så. en dunder skon kväll.

nu sitter jag och kollar på Aristocats. älskar den filmen <3 

Ha det bäst <3 / Karolina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0