Vicky Christina Barcelona

Hello jag vet att mina uppdateringar har varit sämst med det är ju mig vi snackar om  haha :)
dt har varit riktigt mkt plugg.  å så. Idag så gick jag Cassandra Josefine och min baby sis på bio vå såg Vicky Christina Barcelona och det var grymt bra jag gillade den värkligen! Josefine och Cassie skulle vällja platser medans jag och lilla syrran gick på toa/ köpte popcorn och då välljer de platser presis brevid mina underbara fastrar Martha och Ana-Maria sist men inte minst var FAR FAR med också :) haha jag blev riktigt gla när jag såg dom ska jag lova! på Fredag fyller Lille bror 3 ÅR! asså jag fattari inte att han är så gammal redan :P haha. nu måste jag gå ska borsta tänderna och sen blir det bara HELLO TO MY LOVEY BED hihi . imorgon bitti ska jag hinna duscha önska mig GOOD LUCK! jag som sover så länge att jag tillome kommer försent ibland :P

Ha det så bäst / karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0