Choko Choko hej hej hej! :)

haha fråga inte! jag är bara lite flummsig! :D Har precis ringt söta Sara och Cassie vi ska nämligen på V.I.P kväll i Internationella Kunskapsgymnasiet i Lilljeholmen! :) Yeeey  hoppas det blir kuuuligt! :) Idag har jag inte gjort ett Piss eller jo jag har ju läääst men inte nått jag behövde göra som plugga t.ex till idrotts provet vi har imorn. Jag hoppas iafallal att det går bra ! :) Ja ja! Vad har ni haft för er idag då människor?  Vet ni? Tro det eller ej men jag har faktist bilder som jag kan dela med mig med från idag när vi låg på Enskede IP haha vi hade sjukt kul i det soooliga vädret! fast jag vill ju fortvarande ha MER SOL eftersom jag vill bli sjukt brun och fin! :) men snart bär det av till ROMA så det blir ju suuuper kul! ajusste!  Min Farmor och Farfar kommer om en vecka för att hällsa på YEEY! :D

PUSSSS<33

P.s GRATTIS PATRICK PÅ FÖDELSEDAGEN! D.s



Söta Clara ligger och SHTEEKER i solen! :)


Efter en stund blev det tråkigt att ligga så några valde att röra på rumpan lite :)


Den super bruna Cassie liggar och stecker för fulla muggar och så ligger Pesson på hennes mage:). Kolla in Sofia liknar hon inte askungen lite i sin blåa klänning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0