Det är skola imorn...

Hallå!

Jag sitter och funderar om jag ska lämmna tillbaka "balklänningen" jag köpte igår eller inte. Det är inte direkt nån klänning till bal men jag vill inte ha värsta stora siden aktiga som alla andra kommer säkert att ha... Plus jag vet inte om jag ska gå på balen ens för den ska tydligen vara i maj och i mitten av maj är jag ju i ROM aja...
Har precis käkat frukost och nu ska jag fixa mig för vi ska till kyrkan (igen). Sen har jag ingen aning om vad vi ska göra mamma jobbar inte så vi kanske hittar på nått! :D

Nu ska jag sticka mamma vill ha hjälp med något. Jag lovar att blogga senare ikväll. ha det bäst!

P.s Jag har sett Herkules och Tarzan nu! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0