God morgon!

Just nu sitter jag svept i min handduk har precis duschat! Vattnet droppar fortvarande från mitt hår. Jag är full av energi idag! Kan det vara för att det är Påsk eller att jag sitter och lyssnar på en sjuukt bra låt som får mig att villja hoppa runt och dansa! :D
Om ett tag ska mamma skjutsa mig till Farsta sen ska hon till jobbet medans jag åker vidare ska träffa Viktoria och några till för vi ska öva in för imorn vi ska ju sjunga på mässan! :) Om jag ska sjunga eller inte får vi se i slutet av dagen hur bra jag kommer kunna låten :)

Nu ska jag gå och klä på mig. GLAD PÅSK! <3'


Det finns ingen riktig video med dem men men.
                                                             Every Avenue - This One's a Cheap Shot


Upp och hoppa alla sömntutor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0