hejsan hejsan

Klockan är 11 och jag hade tänkt lägga mig om ett tag. Hade tänkt kolla på någon film fast jag kanske inte orkar har kollat på Tarzan I och Tarzan II med mina små syskon idag, men om jag ska kolla så blir det nog Bang Bang You're Dead den är sjukt bra om du inte sätt den borde du göra det!

Idag har jag inte gjort så mycket, det har varit en sorts av otursdag för min kära mamma för att bankomaten tog hennes kort samt lite pengar och hon har fått ögon inflamation aj det är inte så skönt har haft det några gånger... Vad det gäller mig så har jag lekt med små syskonen vi pysslade, bakade och kollade på film tillsammans. det var mys pys! Vi var i kyrkan idag också nu är det ganska låånga mässor för att det är påsk.

Imorn ska jag träna med gruppen vi ska sjunga på söndagens mässa och jag kan inte låtarna ( inte så bra) och jag har inte kommit på nått namn än. Ni vet till konfirmationen. Jag är fortvarande inne på Maria. Vi får se vi får se :)


GLAD PÅSK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0