I think something is wrong with me

Jag vet jag vet! jag har inte bloggat på typ evigheter men jag är ledsen! Igår var planen att blogga men icke sa nicke jag somnade klockan 5 FATTAR NI DET? 17 haha och så vaknade jag vid 6 imorse. Gud jag var hellt på språng! jag kunde inte sitta stilla en sekund typ. hade tydligen för mycket energi men kuuuul var det iallafall! Sen så lugnade jag ner mig lite grann eftersom vi hade spanska Nationella som gick faktist sjukt bra enligt mig:)

Mitt namn kan förklara en hel del för dem som vet vad jag menar tänker faktist inte säga ut det till hela svenska folket Huhu. Nu ska jag pluggish det är svenska som gäller önska mig lycka till!

Aha de som undrar villket namn jag valde til konfirmationen. Det blev Maria- Magdalena :) <3333


Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, tack så mycket för tipset! :)

2009-04-21 @ 20:43:22
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0