Inte det roligaste...

... inlägget kanske men jag orkar inte skriva så mycke! jag vill bara hålla er lite uppdaterade om vad jag har haft för mig idag. Jag har varit med älskade En liten gris och vi gick runt i stan och flummade lite, kollade på skit söta pojkar som dansade hellt grymmt! Vi räknade samt personer med skateboard och det blev mååånga! haha, senare kollade jag på när hon red! Hästarna var sneeela de bet mig inte (a)
Nu sitter vi här ska snart snart kolla på Brokeback moutain jag ska se den för första gången hoppas jag inte blir för inne i filmen för jag har hört att man gråter. Och jag blir ibland för konsentrerad. JAG GRÄT NÄR JAG SÅG WALL-E haha så ni fattar nog.

Puss! <3

All Time Low- Dear Maria Count Me In (acoustic )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0