Jack! Im Flying!

Jag kollar på Titanic nu jag bara äälskar den filmen. Men tyvär så är polska kanaler lite knäppa så de tar en halva av filmen nu och en halva nästa vecka. Funderar på att ladda ner den och se hela men jag kommer ju som vanligt at gråta. Men HUR BRA ÄR INTE DEN FILMEN! asså den är helt UNDERBAR! Gud jag älskar den!  Är inte den sjukt bra? Vad tycker du?

Idag har jag inte gjort så mycket bara Badat i Eriksdals badet det var faktist sjukt kul! Roliga människor som man kunde sitta och snacka med. Senare kom Cassandra och kollade på Pojken I Randig Pyjamas hon har ju läst boken och tyckte den var sjukt bra så hon kolla på filmen hos mig:) Sen var det bara att bege sig till Teatern och ÄNTLIGEN säger jag bara! Det var så lång tid sen jag var där att det var super kul att vara där. Och jag vågade äntligen "leva mig in i rollen" jag fick. Vi har ju inte kommit på vad det ska handla om och så men jag tyckte det var sjukt kul när vi gjorde olika övningar och så :D Nu på kvällen var tanken på att jag skulle kolla på You Can Dance polska versjonen men det var tydigen ingen så jag får nog gå och lägga mig. Eller kanske kolla på Wipeout på kanal 5 hemsida. Vi får se vi får se. Nu ska jag iallafall ducha, och tänka efter några saker :)


PÖSS

Kommentarer
Postat av: therese

sv: haha lilla gumman, du är så sööt ! (A)

2009-04-16 @ 18:44:05
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0