Something is missing



haj haj!
sitter här och lyssnar på denna underbara låt och tänker på villka personer man verkligen saknar, och sånna som man inte kommer få se något mer i detta liv som min älskade morfar och Daniel... Men livet har sin gång och man kan bara be och hoppas att man träffar dem när man är på andra sidan. Lyssna ni också på låten och tänk på allt möjligt, de som kanske försvunnit från ert liv föralltid eller de ni inte träffat på länge. Man ska ju umgås så mycket som möljigt medans man har chansen...

Aja Sara åkte för ett bra tag sen själv kanske jag ska kolla på The Tale Of Despereaux. Jag och Sara hade mysig kväll vi kollade på 2 stycken sorliga filmer så att man bara grät floder. Vi såg på Brokeback Mountain och The Boy In The Striped Pyjamas båda var sjukt bra. Det är filmer man bara måste se jag rekomenderar starkt dem!
Nu står jag mellan en fråga kolla eller inte kolla på den The Tale Of Despereaux. Jag kan ju alltid vänta till mina små syskon kommer så att man kan se den tsm :)

Vad har ni gjort idag? <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0