Tillbaka från Falun

Hejsan.

Jag försökte blogga Igår och i fredags men det gick inte så bra för jag somnade eller så hade jag fullt upp. Men nu är jag tillbaka! I'm back in black. som folk säger :) Falun var sit kul! På onsdagens maskerad var jag Amy Winehouse om jag var lik eller inte får nu bedömma själva senare. Det var lite tråkigt att lämna det underbara stället nu när man visste att man inte kommer att komma tillbaka tid några fler gånger det är ju massvis med minnen som finns på det stället. Gud jag bara älskar falun!

Igår hade jag Tro undervisning jag skulle ha " prov" men jag kännde inte mig så förberädd så jag hoppade det och gör det på nästa lektion med G. Ajusste G hade bilder med sig på sin lilla bebis som växer i hennes mage i början såg jag inte så mycket men jag visade bilderna till min mor och då fattade jag allt. Det är ju hur sjukt som hällst att det växer en liten bebis i hennes mage. Jag köpte också skor till konfirmationen som är i Maj :O Det är lixom bara en månad kvar eller nått. De är vita med en liten klack som är bra för då klarar jag av att ha på mig dem under hela seremonin. Jag har också äntligen lyckats fråga min älskade gud mor om hon skulle villja vara mitt vittne på konfirmationen och hon svarade ja det är jag suuuuper glad över. :) Hmm jag funderar också efter ett namn. För när vi katoliker konfimerar oss så välljer vi ett helgon och sedan får vi heta så. hmm... jag funderar på Maria va tycker ni? Karolina Maria Dan... det blir väll ganska snyggt ändå vad tycker ni?

idag har det inte hänt så mycket ikväll hade jag tänkt att  kolla på Let's dance ( den polska versjonen) och kanske mysa med min familj. Inan det hade jag tänkt att påsk pyssla jag älskar lixom det gör inte ni det?

Okej nu tycker jag att jag borde sluta. Jag har ju skrivit massvis hoppas nån orkade läsa! :D

Ha en bra söndag PUSSSS ♥


             
Mina snygga nya skor!               Blev jag snygg som Amy winehouse?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha shit vad söt du vart! Lik som attan också, fast lite snyggare och inte fullt lika crackhora-aktig :)

2009-04-12 @ 12:27:02
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0