Yes! Yes! Yes! Yes! Yes!

Hahah nu kanske undrar över min undrerliga rubrik men jag såg YES Man och den var SJUUUKT KUL! har du inte sett den så är det en film du borde se! Jag skrattade ganska sååå mycket! Fölåt att jag inte bloggade igår men jag var hon min moster sen satt min lilla syster framför datan och så på kvällen ville hon se Twilight (igen) så jag lät henne göra det medans jag själv somnade.. Det var nog kort om gårdagen:)

Idag var det ÄNTLIGEN skola igen! tro det eller ej men jag tycker det är kul då slipper jag sitta hemma utan sysselsättning. Men när man har skola så är det alltid nått som händer! Imorn ska vi tex till eriksdals och BADA YeeY (not) men jag tror ni fattar va? Och jag ska fakrist gå och bada med dem.

Iag har jag Pluggat heeeela dagen. Känner mig ganska stolt. Är nu nästan klar med mina steg i svenska så jag kanske kan få mitt VG iallafall. Jag jobbade med bild uppgiften idag också och jag tycker den blir tråkigare och tråkigare för varje dag. Får se om jag får ett MVG eller inte.

nu ska jag sticka måste plugga Religion. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0