Det är nu känsorna kommer.

Nu när jag sitter ensam hemma och bläddrar igenom alla gammla bilder. Och vet du ? Du är på de flesta. Och vet du en sak till? Du ler på varje bild. Jag fattar inte att jag aldrig kommer att se dig igen se ditt fin fina leende. Kommer du ihåg en dag när vi åkte tunnelbana och du och jag stog och snackade om alla möjliga löjligheter och så ploppade frågan upp ''Vad skulle hända om man hoppade sammtidigt som tunnelbanan åkte skulle man stanna på samma ställe eller skulle man flyttas lite?'' och så klart var vi tvugna att testa det haha vi hoppade och hoppade i tunnelbanan och alla kollade på oss som om vi har hellt galna. Till slut sa du - Okej nu när tunnelbanan startar ska jag hoppa så högt det bara går då måste jag ju flytta mig en bra bit. Jag kommer ihåg att jag bara skrattade så äntligen startar tunnelbanan du tar sats och hoppar och landar platt på rumpan. Guud vad vi skrattade. Och du sa - Aldrig mer ska jag hoppa, aldrig mer. Haha Gud gumman vi har många minnen tillsammans , som när du jag och ina skulle gå på "Säg att du älskar mig" men det slutade med typ "Gustav II" eller "Artur och Minimojerna". Eller när du och jag gick till Farsta Centrum och hittade dem där små rosa Puma skor till bebisar och vi undrade vem som hade så små fötter och du kom på att det är säkert till stortån för att den inte ska frysa. Haha det var galna tider det. Men nu är de förbi... Jag vill bara säga att jag saknar dig otroligt mycket. Du är och var en underbar person och du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Jag älskar dig Therese Johansson Rojo, Saknaden är stor men vi ses snart... <333



Haha en otroligt gammal bild jag hittade jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer ihåg det där!

o vi käka kebab innan sen satt vi typ i bilen i flera timmar XD

men jag har minne av de där på tunnelbanan oxå?:P<33

2009-08-16 @ 19:35:22
Postat av: Anonym

jag kommer ihåg det där!

o vi käka kebab innan sen satt vi typ i bilen i flera timmar XD

men jag har minne av de där på tunnelbanan oxå?:P<33

2009-08-16 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0