Fuck it...

Okej det här är inget inlägg som alla måste läsa fan! Nu ska jag skriva av mig och få bort all ilska!

VEM FAN TROR DU ATT DU ÄR? Du leker oberörd? Som om det inte sårar dig heller? Vi sa att vi skulle vara vänner för alltid men du menade det troligtvis inte? Eftersom när man försöker få tag i dig så skiter du i mig fullständigt? Var kommar all denna BULLSHIT ifrån och vrf beter du dig så? Jag har inte gjort dig nått? Visst sommarn blev inte som planerat men kunde jag göra nått åt det NEJ! Att kusinerna kom och att jag umgicks med dem hela sommaren har inte du med att göra! Det finns saker man måste prioritera och det här var en av dem sakerna. SÅ lek förfan inte diva och en oberörd människa för att vi vet båda att du LJUGER. Jag älskade den personen jag kännde men nu vet jag inte vem du är längre! Du har förendrats som vi alla har gjort den här sommaren, men vad du har blivit har jag ingen aning om.. Om jag får lära känna den nya dig eller inte vet man inte. Men när du hoppat ner från podiet där du står just nu kanske du kan se dig om och se att du är inte den ända som känner sig sårad av det här...


Kommentarer
Postat av: Sara

KARRO ÄLSKLING! Gud vad jag hoppas att det inte handlar om mig! och SNÄLLA!! ring mig om du vill prata, du vet att jag finns här för dig! nu och föralltid <3 svara inte på min blogg utan skriv till mig på bdb! GLÖM ALDRIG att jag älsar dig bästa vän <3333333333

2009-08-29 @ 14:23:15
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:32:48
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0