Hello my friends!

Ni vet inte hur många gånger jag har skrivit inlägg efter inlägg det är fett svårt att börja och skriva och komma på vad man ska skriva om haha så jag går rakt på sak! Nu har skolan börjat på RIKTIGT haha och det är inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara. Jag gillar det! Har fått många nya kompisar som är underbara! haha jag trodde aldrig att det skulle vara så jäkla skönt att börja på en ny skola och lära känna nya människor! Redan första dagen snackade jag med alla i Sam klasserna och de måste ha trott att jag var typ hellt knäpp. Men vi får hoppas att de fattat att det är bara så jag är snackar och är allmänt social! :) haha. Idag vågade jag till och med sjunga när 20 pers satt och lyssnade på medans Pawel satt och spelade Hallelujah på spanska lektionen haha usch inte kul. Men låten är bra och jag ÄLSKAR att lyssna och sjunga den låten! :)

Men nu har jag läxor att göra haha känns knäpp att snacka om läxor haha! men men.
 
Ha det bäst Puss! :)

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Mejla mig det du skrev och länken till videon är du snäll! kram =)

2009-08-28 @ 16:54:08
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0