Kyrka,Punka och En Vågad Outfit.

Hello!

Oj vad solen skiner igenom mitt fönster det är ju bara för underbart, det är sånt väder jag vill att det ska alltid vara under sommaren.
I alla fall min dag har varit hellt sjuk idag hahah! Först stressade vi för att inte komma försent till kyrkan men det var värsta bilköarna och skit så vi kom försent så klart. Sen när vi gick tillbaka till bilen så fick vi syn på att vi hade punka. det tog hela 3 timmar att byta däcket eftersom skruvarna att så jävla hårt och när jag stog på skruv saken så ville den inte ens röra sig haha men tillslut lyckades vi och vi kom äntligen hem. Kläderna jag hade på mig idag var inte de bästa för att byta däck ska jag säga er. Jag hade en ganska kort tjol fan. jag har aldrig vågat det förr haha. :P

Aja nu ska jag kolla på Lovewrecked med Amanda Bynes haha den börjar bra

PEACE! <3

DAGENS OUTFIT

   


Tröjja - Kappahl
Kjol- Åhlens
Halsband- Kappahl
Väska- Wedins Accent

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej! Jag har ju ingen mobil = inga nummer = jag kan inte ringa! Blir alldeles tokig :P du kan väl försöka ringa hem till mig när du ser det här? <3

2009-08-10 @ 09:24:53
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad snyggt, älskar blusen :)

2009-08-17 @ 11:45:42
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0