There's nothing else I can say

Hejsan!

Sitter just nu och lyssnar på ingen mindre än Lady GaGa. Förånade va? haha, har till och med lyckats få fram texten direkt på YouTube så ja jag sitter och sjunger med! :) Jag och kusinerna var ju på hennes konsert i söndags (och ja det var massvis med folk) fattade inte ens att jag pallade stå där. Men om jag ska vara ärlig nu så var det värt hon är så JÄKLA SKÖN! haha jag skrattade fett mycke och hade det sjukligt kul! Men men, Vi åkte inte så mycke på Grönan för vi åkte mest för att se Lady GaGa eller som hennes hela riktiga namn är Stefani Joanne Angelina Germanotta (Ganska fint faktist) men vi gick spökhuset iallafall för att gå på grönan och inte gå spökhuset går ju inte för sig. Haha och OM jag ångrade det senare vi var 3 och så klart jag som är den minsta fick gå sist alla jävla spöken jagade mig och GISSA OM JAG VAR RÄDD! haha aldrig mer ... någon dag ska vi tagga dit för att åka lite och så en heldag på Gröna Lund hellt enkelt! 

Aja jag tror jag måste runda av nu annars kommer jag aldrig att komma här ifrån och jag måste gå och lägga mig lite tiidigare för att vi ska vara barnvakt imorn(snälla låt det bli fint väder)  tidigt ska vi upp och hoppa. Hoppas dagens leénde vill sitta kvar på mina läppar imorn också! håll tummarna för det! 

PUES!!! <333

 


SJUNG MED FÖR FAN DU HAR TEXTEN FRAMFÖR DIG ;) <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Ja! skitlänge sen och jag saknar mycket! <3

2009-08-06 @ 10:07:57
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0