*

Hejsan!
Visste inte riktigt vilken rubrik jag skulle ha så det fick bli en fin liten stjärna ;) Jusst nu sitter jag och lyssnar på underbara Melissa Horn- New york. Snart ska jag gå och ta en Dusch! ;)
Idag har jag typ sovit hela dagen sen så åkte jag till farsta centrum för att trängas lite med mellandagsrea människor. Snacka om att det är mycke folk! :O I folkmassorna träffade jag gamla kunskapsskole människor som Antonia, Monica, Sofia, Amanda och Klara. Det var kul att få höra hur det och vad de tycker om gymnasiet och så:) Snacka om att man saknar Kunskapsskolan Enskede! När affärerna skulle stängas gick jag och solade en stund sen så var det bara att åka hem med mamma.
Imorn ska jag träffa Anna och Nicole!!! :D Wooohoo! :)

Nu måste jag dra mamma ska ha datan efter det ska lilla syster blogga...

PUSS!


Melissa Horn- New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0