Jag ska bli Lindingöbo!

Tjenis! Jag vet det var lääänge sen jag bloggade men jag har lixom inte pallat göra det så mycke. Jag har personer som går in på bloggen ofta med tanke på statistiken och jag är ledsen för det människor! I alla fall! Idag fick jag veta att allt är klart! Vi har fått en större lägenhet ute på Lidingö.. Om vi vill kan vi flytta in den 1:a januari. Jag vill inte flytta eftersom jag älskar stället vi bor på nu, det känns så mysigt lixom. Och det är så nära till farsta där jag har både SSU och teater men men jag väljer nog att åka den en timmes långa resa från farsta till det nya stället än att byta allt. Jag trivs bra i gruppen jag är med i jusst nu så ja..

För er blinda människor som kanske inte mäskt så är det jäkligt mycke snö och JAG ÄLSKAR DET!!! Snö är sååå jäkla mysigt! Och så är deet julafton på torsdag WIIIIIIII! :D Och nyår ska firas hemma hos NICOLLE! :) åh jag bara lääängtar till det! :)

Nu ska jag ta en snabb dusch man vill ju inte lukta usch? Sen ska jag vidare till Farsta Centrum och handla klappisar med lilla syster! :) Vi får se när jag bloggar igen men jag hoppas det blir snart i alla fall! :) GOD JUL OCH PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0