Melissa Horn

OMG! Hon är bara för underbar! Älskar hennes texter de får mig att rysa, gråta och le på samma gång. Hennes röst är underbar texterna kan man dö för och känslan av att lyssna på låtarna blir så härligt lugn och avslappnad.
Jag var hos Petronella ett tag sen och hon spelade en låt och idag ville tänkte jag lyssna på henne lite till och jag älskar låtarna!


Melissa Horn

Lät du henne komma närmre


Långa nätter 

En famn för mig

Kungsholmens Hamn
 
Vår sista dans
 
Hanna

Jag vet att det är många låtar men jag kan inte välja en alla är underbara. På min Spotyfy fortsätter låtarna spelas om och om igen! ÄLSKAR dem

Ni får ha en bra snart är det NYÅR nån speciell plan? :)

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: nella

jag sa ju att hon var bra! det var helt magiskt när jag och signe såg henne på göta lejon! :D <3

2010-01-11 @ 18:49:26
URL: http://nellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0