Förlåt

Att jag inte bloggat men har inte varit hemma så mycket under dagen så kunde inte blogga. iallafall så gick den sista föreställningen SKIT BRA enligt mig så var det nog den bästa vi gjort! Vi alla hade en sån power och allt gick såå bra! Och inget hemskt hände heller! fast det ä FREDAG 13.
Personen som får massor med PLUS idag  är ingen mindre än Francine för när Anna inte kunde vara med i sista scenen (av personliga skäl) så hoppade Francine in för henne och gjorde det super bra! :)

När allt var plockat och städat hjälpte vi (jag och Joanna) Anna att komma hem. Vi pratade om kläder å så på vägen det var kuligt! :)

När jag äntligen kommit hem gissa vad jag gjorde? HOPPADE IN I DUSCHEN så klart jag hade inte tvättat håret på 3 dagar och jag hade haft både mousse, hårsprey och vax plus att det var tuperat så det var inte det roligaste. Men när jag äntligen hade hoppat ut ur duschen då var det hur skööööönt som hällst!  NU känner jag mig som jag! :)

Ajusste nu på kvällen kollade jag och min lilla syster på film och den var ganska bra det fanns ett band med i filmen som hette STIFF DYLANS och de är skt bra. ( kommer inte på vad filmen heter men bild kommer snart!)

Hur har er dag varit? har det varit en otur eller tur dag?


PUSSS


                                     
Filmen den är skit bra!                             STIFF DYLANS

klicka på bilderna om du vill se dem i orginal storlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0