Hej hej!

Jag vet jag har inte bloggat på ett ganska bra tag för att vara exakt så är det 3 dagar sen jag bloggade. men men har lixom inte haft tid och ork till det! plus att det har inte hänt så mycke under dagarna. Aja men har får nu en Flashback:

Lördag: under dagen  var jag i skolan på morgonen. Inte så kul. Men det var ju öppet  hus så vi hade inte någort att säga till om. Men på kvällen blev det iallafall roligare. Då sov jag och Sara hos Cassie! vi köpte godis och chips  och kollade på SATC boxen. det var MYYS :)

Söndag: På söndan var jag hemma hos Sara. Det var ganska kul. Vi gjorde lite armband och kollade på tv å så :)

Idag Måndag: Lediga för att vi var i skolan i lördags. Jag borde ha pluggat men så blev inte fallet jag satt istället och kollade på film som 27 dresses den är så söt, och Jiddra inte med ZOHAN som jag skulle sätt för några dagar sen men har inte orkat den var värkligen inte bra. jag spydde nästan nej jag skojja bara men ni fattar. The Holiday  såg jag också det är en mysig film. Och nu sitter jag här och bloggar. Har precis Duschat och funderar på om jag ska kolla på någon film, läsa nån bok, hitta på ngt eller bara gå och lägga mig klockan är ju trots allt halv 11. Jag vill se nån film. Men jag måste upp i tid imorgon för den 80 minuter långa nationella provet i svenska. Sen ska jag på Yoga och kanske simma med Cassandra. Sen är det bara att komma hem fort byta om käka ngt och sedan ge sig av till mammas jobb för att jag ska inventera. När man räknar klader å så ..
Tror faktist att jag ska vara uppe till håret har torkat och sen plattar jag håret och går och lägger mig...



PUSS sov gött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0