Hejsan!

Idag har jag haft en ganska kul dag! :) Jag har börjat skriva text och musik till låten vi måste göra för att få MVG i musik. Och det som är roligaste är att det låter BRA! :) Jag som var hellt övertygad att jag inte skulle lyckas. Hur har er dag varit? Och vad ska ni hitta på ikväll?
Min kväll kommer vara med min älskade familj med melodifestivalen och snacks :) Sen måste jag ringa C också för imorgon ska vi åka skridskor, handla födelsedag present till sara och ha en skön ute dag! Men först är det kyrka på morgonen:)

Jag har äntligen ploppat in bilderna från när vi var hos Sara så jag ploppar in dem nån gång snart :)


Ha det nu börjar melodifestivalen ha det bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: OOh!! själv är jag sämst på att skriva låtar =( vilket inte är så bra eftersom alla säger att jag kan sjunga och så.... själv tycker jag inte det XD



Vad bra!! =) =)



ska du se på MF eller??

KRAAMS!

2009-02-28 @ 20:14:49
URL: http://princecc.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: vad är covers =P XD haha, vet egentligen men har glömmt bort =P XD XD XD



Hm... jag tyckte fler låtar den här gången var bra än alla andra ggr, men Love love love var rätt bra, låten med Sarah D F var oxå rätt bra, eller hon är bra på att sjunga iaf, sen tyckte jag att den sissta låten var lite sådär bra, den sätter sig liksom på hjärnan på nått sätt... haha

vilka tyckte du var bra??



KRAAMS!

2009-02-28 @ 22:24:34
URL: http://princecc.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Just det!!!!!! XD

ja, det tyckte jag med! XD

ska du göra nått kul idag då??

KRAMS!

2009-03-01 @ 08:24:26
URL: http://princecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0