Min roliga dag



Vi börjar med ett litet collage jag gjort över min dag :)  det har iallafall varit en mys dag ute i skogen och hemma hos Cassandra på eftermidagen. Det började med att jag och C skulle träna men det gick inge vidare vi kom till en backe med is och såklart trillade jag! Sen skulle söta C försöka vara bättre en mig men såklart så ramlar hon också :P  Det i sin tur fortsätter med att vi börjar åka med våra mjukisbyxor på isen. GISSA OM VI BLEV BLÖTA!? haha efter ett tag blev det såååå kallt så vi gick hem till C det var närmast till henne. Vi stoppade mina kläder i hennes torktummlare och satte på Tv:n. Det var massor med snack om att prinsessan ska gifta sig å så.. när kläderna var klara åt vi en good soppa och så var jag tvungen att åka hem.
När jag kom hem märkte jag att datan slutat fungera efter att min lilla syster suttit vid den och jag fick inprovisera jag tog en nål och letade efter reset knapp men det fanns inte så jag hittade något annat att pilla på och  då får man en stöt och det börjar gnistra sen sätts datorn på! haha armen domnade bort men datan runkade iallafall :D
nu ska jag gå och duscha

PUSSSS<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0