Nationella,Yoga,C och Jobb!

Mycket man hinner med på en dag:) Aja imorse hande vi vårt första Nationella prov i svenska. Det var inte så svårt men det känns som om jag failade på den ändå.. Efter det hade lunchade vi typ och så bar det av på YOGA med tjej gruppen. det var riktigt MYYYS! Efter yogan var planen att Cassandra skulle komma hem till mig och vi ksulle plugga spanska tills jag var tvungen att inventera för första gången... Och JA cassie kom hit men det blev inte så mycket plugg det var mer Käk och Sex and the City filmen (a) Vid klockan 7 åkte jag till farsta Centrum för jag skulle inventera. Inventera är när man räknar kläder i en butik. det var faktiskt ganska kul :) Och det var ett plus också att Safia vad där min bästa kompis  i 4 och 5 också var där och jobbade SÅ VI SNACKADE om minnen och så... :D tyväär knäppte jag inte något kort på henne men jag fick hennes nummer och jag hoppas att vi hittar på något snart :)
Nu ska jag kolla på nån kul film typ kanske och sedan sova


GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD NATT ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Inventering, låter roligt!:) Kanske tröttsamt efter ett tag?:)

2009-02-05 @ 18:36:50
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0