No No No

Sitter här med min stora "soppskål" (tekopp) fylld enda upp till kanten  med vanilj te och läser alla tråkiga no papper vi har. Imorgon är det prov och jag kan det mesta men det är ändå ganska svårt. Jag hoppas jag lyckas iallafall.

Idag har dagen varit ganska bra det var Engelska skrivning inför nationella och så var det Idrott där vi hade akrobatik. det var ganska kul med kullerbyttor och så. Jag vet att jag har bloggat hellt jätte uselt men jag ska bättra mig jag lovar! Nu under denhär veckan kanske inte så mycket men nästa när det är sport lov då ska jag plugga och blogga så gött det går!

Okej nu måste jag nog sluta ska läsa klart sista häftet sen ska jag kolla på Take the lead det är nån dans film från 2006. Jag kan lova att som alla speciella filmer som inehåller musik, dans och sång kommer jag själv villja göra det. Haha ett gott exempel är musikalen innan jag började kollade jag på 1000 med musika filmer och jag kunde inte låta bli jag ville också göra det. Så jag gjorde det hellt spontant jag ringde kulturskolan och kom in ganska fort! :)
aja nu ska jag sluta babbla det är nog ändå ganska tråkigt....

Nu får ha det så bra PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0