SHOWTIME

YES det är sant det är faktist dags för uppspel snart! klockan 19:00 prick ska jag skrika ut min första öppnings replik sen är det igång!
jag bloggade inte igår men jag skomnade ganska tidigt så jag kunde inte blogga. plus att mina småsyskon satt och kollade på Artur och minimojerna typ 2 gången igår kväll så...

Jag har inte så mycket tid kvar jag vill bara säga att snart är det dags och att min dag har varit helt ok med Idrottsdag å så.

Ajusste alla BLINK- 182 fans ni måste ha hört de stora nyheterna för killarna är TILLLBAKA YES NU BLIR DET MERA BLINK låtar jag kunde alla ett tag sen men nu är de tyvär borta från min mobil. aja


PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0