TJO!

Kom hem nyaa och ska snart ut igen. jag och mamma ska nämligen shoppelishoppa lite kläder och försöka hitta en kjol till konfirmationen som jag måste ha. Idag händse det inte särskillt mycke i skolan jag hade bild och 2 föreläsningar typ det var allt idag. Imorgon hade jag hoppats på att slippa skolan på förmiddagen och sedan bara åka och möta personerna på tjej gympan klockan 11 men ICKE SA NICKE Jag och C måste tydligen komma till skolan innan oh sen åka och bada med de andra INTE KUL! men det är bara att hålla en god min och le kommer ändå inte göra så mycket på morgonen :P 
 Ajusste läsar antalet bara växer i början av året hade jag typ inga läsare men nu har jag faktist några vet ni hur HAPPY jag blir då? hihi fast ingen komenterar det är ju fortvarande skitdumt... men men


ppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0