Tusen strålande solar

Det är boken jag köpte idag på bokrean har inte börjat läsa den än men det värkar ganska bra och alla som har läst den gillar den välldigt mycket. Det som är komiskt är att jag som skulle köpa alla Twiligt böckerna på engelska inte köpt dem än. Jag har lixom inte tänkt på det så mycket, jag får gå in på någon hemsida och se om det finns några böcker kvar på engelska. Idag har jag inte gjort så mycket kul... Jag har gjort en groda med pärlplattor det var ganska kul i början men sedan tröttnade man... Fast jag gjorde glart den så det är ett plus.:D 
Alla värkar ha något för sig, undra vem som vill hitta på något roligt typ bowla! Eller gå på bio! aja

nu ska jag gå

PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0