Baka baka liten kaka

Hej!
tog en paus från pluggandet och började baka en Banan kaka med valnötter och choklad! mums! Jag och Sarah bakade en sån i falun på hemkunskapen. Och den blev lyckad :P så jag hoppas att den blir lika lyckad för mig också :P Jag har fortvarande inte gjort klart svenskan jag har inte enns börjat aj aj aj. Men min matte är nästan klar så det är jag glad över : ) lite senare ska jag åka till högdalen och möta en kompis och få mitt bio kort. Sen ska ja väll plugga lite till. Jag hade tänkt kolla på let's dance för första gången på svenska. annars kollade jag bara på Polska versjonen..

nu ska kakan ut jag bloggar lite senare Ha det gött ♥


                                                                               


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh, baka liten kaka :D Vill också!



puss

2009-01-09 @ 23:30:43
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0