Disney

Hej hej.
Im det är några som här läst mina tidigare inlägg så älskar jag ju disney det är ju det bästa jag vet. Men när min stressade pappa ( som skulle hinna till bussen) frågade mig om jag ville följa med på disney on ice sa jag nej. Varför? Igentligen om man ska vara ärlig så ville ja gå. Men att säga Nej kändes som det enklaste sättet. Pappa var ju stressad till bussen sammtidigt som han konkade med 2 barn i 9 och 3 års åldern (mina syskon) så jag ville nog bara inte förstöra hans planer... det var nog det. Fan. Jag måste påpeka också att jag vaknade ca 20 minuter inan de skulle gå. men jag skulle hinna visst utan "frukost" men att klä på  dig tar ju bara 2 minuter.

Ja om men inte går på den så vad ska man göra då?! Eftersom jag inte har något stort inplanerat nu längre ( planen var att vi skulle gå på Disney on ice klockan 15:00 men det blev ändrade planer) så vad gör man då? Nu tänker jag iaf börja med en GOD "frukost" vad det nu blir får vi se, jag ska ha The iaf. Och så tänker jag koppla in VHS:n och kolla på Disney film. ( får man inte gå till disney får man ta hem den på en eller annat sätt)
Ja vad ska ni göra idag då? Har ni bättre planer än jag?

Puss  ♥                                               


                                                                                

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, e det? Ok, ändrar!:P

2009-01-05 @ 21:33:40
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0