God morgon

Säger jag klockan 13 (a) Jag sov ganska länge idag så nu måste jag sätta igång med pluggandet. Och åter igen är det svenska och matte som gäller idag... idag får jag ta och jobba på riktigt bra för att i helgen så kommer jag inte ha så mycket tid. Ska typ "bo" på teatern.  Vi har helg rep både lördag och söndag. haha.

Kvällsplaner: Ingen aning  om jag hinner klart med allt som jag ska plugga med idag så blir det väll film kväll med Familjen. Eller så.  Vad ska ni göra ikväll?


Tjingeling ♥        


                                                                                 
                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0