God natt <3

Jag vet att det här är första inlägget idag(Söndag) men jag har lixom inte haft tid och ork att skriva. jag sov iaf hos sara igår och det var mys som vanligt med film och god mat :)<´3 Jag älskar att vara hos sara, det är kul och hemtrevligt :) (kan man kalla det så? Jag kallar det så iaf :P) Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag spenderade mer en halva dan på att sova och andra halvan att umgås med sara lite mer och sen åka hem och tråka. så såg min dag ut. ganska deprimerande ha? men men ´jag är typ den ända som hata lov. Jag har inget att göra då. visst oftast läser jag böcker men jag har inte ens orkat gå till bibblan för att låna böcker. ( JA jag är en sån person som fortvarande lånar böcker från bibloteket) haha :)

Jag har nog inget mer att blogga om... Eh jo en sak till. Varför vill ingen komentera på bloggen utan skriver direkt i min vanliga mail? För de som inte tror det så är det faktist nån som läser min tråkiga blogg. Det är bara komentera här på bloggen knappast så att något kommer hända er eller hur?
haha jag säger att jag inte har så mycket att blogga om men ändå så skriver jag så mycket. undra vem som orkar läsa allt det här :P

Ha det så bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0