Godnatt alla barn och vuxna<3

Nu ska Karolina gå och lägga sig och få sig sin skönhets sömn  haha va divig jag låter : ) men men jag ska som sagt gå och lägga mig. Matten är nästan klar. Bara en och annan uppgift som jag behöver gradskiva på och det hittade jag konstigt nog inte här hemma.

Jusste filmen DEN VAR SKITDUNDERSUPERMEGABRA! Enligt mig. När filmen hade tagit slut satt jag dränkt i tårar ( jag är förkyld också så det kom några extra) och tänkte alla möjliga tankar i huvet. Så den som läser det här och har inte sätt The Notebook måste värkligen se den! Jag älskar den!

Ska nog avsluta här. Måste få lite sömn. Det har det inte varit så mycket av under helgen p.g.a teater rep och sena läxläsningar det är inte att rekomendera ska jag lova! Vi får se om jag bloggar på morgonen eller inte, ska försöka men om inte så önskar jag er alla en TREVLIG MÅNDAG :)

God natt sov gott <3

 
                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0