Har inte vart på humör

Blogg humör för att vara exakt.
Men nu bloggar jag iaf :) Jag gick och la mig klockan 5 (morgon) och vaknade klockan 11 och jag känner mig pigg hihi jag kollade på Systrar i jeans ettan och tvåan och de är faktist skit bra och nu fattar jag varför folk har sagt att man gråter ibland för det var lite sorligt(a) nu måste jag gå och klä på mig ska på troundervisning och Gabb kommer inte så jag får vara ensam men men det är ju bara en timme.  Sen hade jag tänkt att gå på jakt efter Twilight böckerna på engelska så klart. Vad har ni för planer då ?


PUSSS ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

ska bara ta det lugnt med popcorn och vara hos kusinerna :) hihi!

2009-01-24 @ 19:14:40
URL: http://emelie
Postat av: Cassandra

Svar: Åh jag vet :( Jag somnade och hörde inte att det ringde, haha!



kram

2009-01-25 @ 14:27:41
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0