Hej hej

Det var ett bra tag sen jag bloggade men nu hoppas jag att jag kan vara på G igen :) Sara sov hos mig idag och jag hade inte på mycket tid. under de dagarna jag inte bloggat har jag bara PLUGGAT så det skulle nog inte varit så roliga inlägg ändå.(a)  Idag hade vi två tänkt att gå till Cassie och Björn:) (Björn Gusstafson DVD:n ) haha jag och sara pratade nyss om hur mycket vi gillar att vara hos cassie för det är Stort och man kan alltid hitta på något att göra (a)  som typ leka med Diesel , spela guitar hero eller så kollar man hellt enkelt på vänner och dricker te :P 

Vad är era planer idag ?

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du är utmanad i min blogg sötis! :)

2009-01-17 @ 14:05:34
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0