Hej hej!

Nu har jag kommit hem från Cassandra det var ganska kul förutom att jag i slutet av kvällen fick slut på skratt och ver tråkig. speciellt när vi kollade på Björn... men men :) kul var det iaf. jag sommnade konstigt nog först och vaknade ganska tidigt. När Cassie och Sara var vakna så gick de och gjorde frukost och jag gick ut med diesel :) det blev en ganska lång promenad men när man senare fick nånting i magen var det inte hellt fel :) Ajusste vi kollade på massor med CSA avsnitt och jag som inte brukatr kolla på sånt tyckte att det var faktist ganska bra. Nu måste jag plugga jag har en teknik uppgift som väntar och steg 26 i svenska. Svenskan ska vara klart först för min lärare blir nog inte så glad om jag inte gör något som skulle vara klart cirka en vecka sen..
Vad har ni för er idag?

Puss ♥

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0