Hej hej!

Har inte bloggat på ett bra tag nu känns det som men jag har inte mått så bra... har varit riktigt sömnig de senaste dagarna och bara varit hängig. men nu blir det bättring. Fast jag fortvarande är lite trött (a) Idag har jag inte gjort så myckat i skolan. Det var Spanska och Svenska lektion idag sen satt jag mest med sara och sofia. Vi satt och läste lite i en tidning där McFLY är med YEEY (a) å så inte speciellt kul. Nu ska jag til Farsta C ska bara äta nåtgot först. Jag kommer inte hem föräns vid 7 halv 8 så det blir inlägg nån gång då(a)´

Hur har er dag varit ?

Puss ♥   


 


Eftersom det tar tid innan mitt inlägg kommer så får ni nöja er med en låt men McFLY








Det blev Obviously! Säg vad ni tyckte om den :D

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha ja, jag kanske kan komma imorgon? :D Tar du bussen? Och i know, skitsexiga bilder. Men har du sett bilderna lite längre ner på Jontes flätor jag gjorde? HAHA. <333



Sovgott <3

2009-01-13 @ 20:42:33
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0