Hej

Förlåt att jag inte bloggat så mycket men när jag kom hem så satte jag mig och pluggade för att jag har började plugga ganska bra i skolan och då ville jag att det skulle gå lika bra nu men det gjorde det inte. jag skrev om debatt ämnen. det ska vara några stycken men jag orkade bara skriva om en. Dödshjälp. Det är inte ett så roligt ämne men man kan hitta mycka om det. :) Jag kollade på WALL-E igår och jag tyckte att den var ganska söt :) Nu håller jag på att laddar ner Djävulen Bär Prada. Någon som har sett den?
Min dag var inte så speciell satt med Petronella och jobbade Teknik¨det var ganska tråkit (att jobba teknik asså) efter skolan åkte jag direkt hem och plugga lite till.

Någon som har gjort något kul idag ?


PUSS ♥



Kommentarer
Postat av: E

Ha en bra helg!

2009-01-16 @ 19:41:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0