hepps hopps




Nu sitter jag hemma, trött! Har varit och "power walkat" med Cassie, Måns och Diesel. Det var skönt, vi snackade om allt möjligt under den 3,5 km långa vägen. Måns var hade nog mest fokus på att inte komma för nära diesel för att  D nockade M först och sen puttade honom lite och till slut så bet han i mina vantar som Måns hade lånat :)  Det var ganska kul. Och i helgen ska vi göra samma sak visst Cassie och Måns? :D det var ju ganska skönt.

Jag bloggade inte igår för jag gick och la mig skit tidigt p.g.a att jag inte mådde så bra (spyfärdig)
Och idag dagen i skolan har varit ganska bra. I morse bakade (man får betyg i hhk) jag själv. Han jag skulle baka med kom försent och då får man  inte baka så  det var lite synd... men jag bakade själv och fick MVG så jag är ganska glad:) sen på eftermiddan så hade vi Hälso snack och Afro power dance det var kul!

Imorgon ska jag på musikal repen kul kul! Jag kan nästan gissa mig fram till att vi får börja tidigare igen :P så det blir inge bloggande förns jag kommer hem efter det.
Ajusste imorgon flyller Clara år så henne måste man GRATTA :D




PUSSS ♥
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0