Höll på att glömma...

HAHA ja vi får se hur det blir med mitt nyårslöfte. För jag höll redan på att glömma att blogga :( fast nej nu ska det gå jag lovade ett inlägg dagilgen och då ska det bli det! Idag har jag suttit hemma och deeegat kollat på film som Kung Fu Panda,Mulan 1 och 2 och snart ska jag kolla på Herkules har faktist inte sett den om jag ska vara ärlig. Under de senaste dagarna har jag havt Disney feber. Bara Disner dag in och dag ut :). Fast vad skulle det vara för liv för mig utan Disney? det är typ det bästa jag vet! jag kommer ihåg när man var liten och satt och kollade på lejon kungen och så islutet när de slogs så satt jag där ihopkrupen i soffat med en kudde i famnen och vågade knapt titta. Haha å jag Älskar disney.

Ni kommer aldrig tro mig det jag lärde mig idag var nog lite roligt. Jag kan sätta upp håret utan tofs. haha jag tycker det är  lite kul för att jag har ganska kort hår och att sätta upp håret utan tofs är ganska bra jag brukar oftast glömma tofsar hemma. aja men jag tror nog jag ska sluta. Om jag bloggar senare får vi nog se.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0