Home Sweet Home

Så var man äntligen hemma. Att vara på en teater hela dagen lång är ganska jobbigt efter ett tag. Idag körde vi ett snabb genomgång sen var det lunch och dans i 3 timmar, det är ju musikal så dans är ju en måste:) Fick reda på att jag ska sjunga i dansen också. Kommer blir så nervös när dagen väl kommer. men men. Imorgon ska jag tillbaka till teatern. vi ska kära ett teknik rep och vi kommer köra med teater kläderna på. det kommer att bli varmt jag som ska stå i jacka hela tiden, haha jaja vi får se hur det blir. : ) nu är jag iallafall sjukt hungrig drack bara en yogurt idag så nu ska jag äta spagetti : )  Senare ikväll blir det film med familjen och så ska jag försöka fixa singstar abba skivan som värkar ha slutat fungera enligt lilla sysrran men vi får se.

Vad är era planer för ikväll då ? Ska ni partaya eller ta det lungt? Det är ju trots allt en Lördag :) 

Nu måste jag få i mig något i magen så ni får ha det så bra och hålla utkik efter nästa inlägg :)


Puss ♥ 


                                            


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

cutie! (:

2009-01-10 @ 21:02:16
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0