H,O,S,P,C,FE,MG o.s.v

Bokstäverna här över är olika basämnen jag håller på och lär mig! H= väte, O= syre,S= svavel ,P= fosfor, C= kol, Fe= järn och slutligen MG= magnesium. Ja nu fick ni en liten lektion i No:n som jag själv sitter och pluggar nu! Kul! eller inte! men men vi har ett läxförhör imorn så jag mspte kunna det.

Idag var skolan hellt okej. Jobbade inte så mycket så jag får jobba på imorn! Jag ska ju trots allt göra 4 steg på 3 veckor i bara engelska.. det kommer bli tuft. Och på Lördag är det Öppet hus i min skola och då måste jag dit och sitta i en skol bänk i några timmar ja sånt är lvet. Efter skolan så hade jag ju musikalen och det var skit roligt idag! Vi fick testa "myggorna" (små mickar) och vi fick också pröva på hur det skulle gå med alla byten med kläder och så. För mig  gick det ganska bra för att vara första gången att stå på scen! Och jag hade ju scen skräck i början men nu börjar det gå bort så jag är ganska glad :)

Aja jag måste gå och fortsätta öva på alla basämnena.

puss ♥                   

CIAO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0