natti natti världen

Ja nu ska jag typ sova. Först ska jag fixa the å lite sånna grejjer sen är det dags att krypa ner i sängen med nya sköna lakan :) Jag är riktigt trött men jag laddar ner The notebook nu och alla säger att den är skit bra och jag vill gärna se den. det är cirka en halvtimme kvar för den att laddas och det har i stort sätt bara laddats i 10 min. så jag vet inte kolla eller inte kolla? Jag ska ju upp tidigt imorgon klockan 09:30 ska jag vara på teatern och måla "kyrkoporten" till musikalen. Och så ska jag vara där till 16:30 jag sa ju det förr och jag säger det igen jag är där hela dagarna nästan som att bo : ) Ska jag kolla eller inte den håller på i hela 2 timmar orkar jag det ? Ingen aning! men men vi syns här imorgon morgon igen :)


Sov gott Puss ♥

                                                                        


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

Godnatt (:

2009-01-11 @ 01:52:29
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0