Nu är den riktigt nära

Jag sa ju att jag skulle plugga för fullt idag. men så blev det inte varja gång jag satta igång med något så knasade det sig och pappret åkte i papperskorgen. NOT GOOD och imorn ska TEKNIKEN vara inne och jag har inte ens ett O R D  på pappret. Bra eller dåligt? nja dåligt. på utvecklingssamtalet sa jag att jag var på G med den men nej. och jag hoppade att jag skulle kunna göra lite innan repen. men då hade de flyttats och skulle börja tidigare. Så jag var på teatern med alla roliga människor i fyra timmar när jag igentligen skulle ha varit hemma och pluggat. Igentligen så fick jag inte gå på musikalen av mamma men Kickis oskrivna regeln är : Är man inte dödsjuk så ska man komma hit

Aja för att inte slösa på mer tid så avslutar jag det här trista inlägget med


PUSS ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0