Onsdag Skolstart!

Hej hej!
JAG VET! Jag sa att jag skulle blogga varje dag å så men jag hann bara inte igår är jätte ledsen. Men nu så rycker vi upp oss right? haha. Igår så var det inte så mycke att blogga om igentligen. Det kom äntligen lite snö till oss och hela familjen tog med sig pulkorna för att åka det var ganska kul :) Har ni åkt något? Skidor , pulka eller snowboard? Har ni ens snö hos er? Sen gick vi hem och drack te/ varm choklad och kollade på film tillsammans disney SÅ KLART! det var mysigt :) Så var min tisdag.

Och så kom den efterlängtade Onsdagen! Skolstart! Ja jag tycker att det är kul med skola då har man sysselsättning under veckorna och sedan kan man njuta av helgen när den ÄNTLIGEN kommer. Det gillar jag :) Jag klarar inte av att vara ledig mer än en vecka jag får panik. Det blir brist på sysselsättning jag sitter typ och rullar tummarna och det är inte kul. Ja men skoldagen var ju inte så mycke till skola. Vi gick igenom vilka mål man ska satsa på och så... Efter skolan gick jag hem till Sara och vi satt i hennes soffa och bara pratade lite allt möjligt och lyssnade på musik. Det var mysigt.

När jag kom hem satt mina småsyskon och kollade på Askungen och jag kunde inte låta bli att kolla på det jag med! Tiden gick och jag glömmde totalt bort att det var Musikal rep. Men jag hann till bussen exakt :) allt var bra. Tills vi började snacka om PREMIÄR dagen och den är om 35 då fick jag panik. Men det var inte det ända dåliga. Det finns en till sak som jag blev deppad över och det var att premiären är under FEBRUARI och jag vet att vi har Nationella prov i svenska då. NOT GOOD jag känner till 2 datum som är spikade för prov Tisdag 3 och torsdag 5 februari men det är typ 3 prov och jag hoppas inte att det krockar med dagarna som jag måste ta ledigt för att vi ska repa hela dagen... ush

Så jag vet att Februari kommer vara den knepigaste i mitt liv hitills  Haha önska mig lycka till. :P

Undra vilken människa som orkade läsa allt det där. men men det är jag som skriver ju:) Jag slutar aldrig prata och att blogga är som prata för mig så jag slutar aldrig att skriva :)

Hur har er dag varit ?

Nu ska jag gå fixa te och nått mer gott. :) Puss Puss ha det så bra   


                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0