Sjuk

Och det är jätte sjuk. har ont i halsen och kan inte andas och mår allmänt PISS. Ska snart en snabbis till Farsta C. för måste hitta mig en annan väska å så min är sönder. Jag ska också köpa lite hallstabletter å så. Om jag går till skolan imorn eller inte får vi se. Jag måste iaf gå på utvecklingsamtal efter skolan för det är ju bara ett MÅSTE... sen måste jag plugga med tekninken...  den ska in på torsdag och hoppas på att jag hinner...

nu ska jag sticka. ikväll hade jag tänkt att se Flyga Drake. jag har läst boken och måste nu se filmen:)  Boken tyckte jag var hellt underbar! 


PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Hmm, knasigt :( min mobil är sämst! Imorgon kommer jag nog, och jag hoppas du blir frisk så du med kan det!

puss

2009-01-20 @ 16:54:33
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0