Trött men ändå pigg!

♥Har ni havt en sån känsla nån gång? Att man vill sova men innerst inne så känns det som om man MÅSTE bara göra något kul eller crazy? Haha vad kan jag ta det som? Ett tecken ? På att mitt nya år kommer bli hellt crazy? Det är en timme kvar tills första dagen på det nya året är slut och jag kan inte göra ngt annat än tänka på hur det var igår kväll! det var bara FÖÖÖR KUUUL! Okej det var inte så att vi hade ett Bratparty eller ett Supparty det var bara vi fyra tjejer Jag, Cassandra, Sara och Alice.
Det började med att Cassandra kom hit och vi fixade oss litegrann. Sammtidigt så kollade vi på Mulan (typ min nya fovorit film) och mina småsyskon mördade henne med kramar och pussar jag tror de verkligen gillar henne:) sen vid klockan 5 tog vi bussen och åkte till Sara. Nu var det bara att vänta tills Alice skulle komma och så skulle vi handla för vi skulle laga mat och köpa läsk, godis och chips:) Efter att vi hade handlat lagade Sara maten  och vi andra tre satt och kollade på när Sara gjorde sin egna "matlagningsprogram" det var jätte kul! När vi ätit klart tog vi TWISTER och körde litegrann :) men jag är så ovig och förlorade hela tiden(a) men kul var det iaf! Sen fortsatte kvällen men film, singstar, godis och snack :) när klockan närmade sig 00 tog vi våra champange glas fyllda med god pomac och Tomtebloss som är ett måste under nyår följd av kameror och lite mer och ställde oss alla fyra och väntade tills att alla de fina fyrverkerierna började göra sitt. Och många var det! efter att det nästan fallit en på oss blev Cassie och Alice lite rädda så jag och Sara stannade ute själva. När den sista fyrverkeriet small begav vi oss hem till Sara och då fortsatte vi med kuligheterna som Singstar ännu en gång. Jag och Cassie sjöng falskt som fan:P Å så höll det på , Alice åkte hem vid 2 och Cassie sommnade sött vid 5. Jag och Sara sommnade en timme senare.

Vi vaknade klockan 14 av att min kära lillasyster ringde.

Så såg mitt nyår ut. Hur såg din ut?

Nu måste jag gå ska kolla på En prinsessas dagbok 2 jag har inte sett den så hoppas att den blir bra! sen är det bara gå och lägga sig


Godnatt sov sött

LÅTEN HAR MED SIG MINNEN :D haha

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0