Utmaning

Jag blev utmanad av söta Cassandra!

Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/(o)vanor:

  1. Jag är jätte rädd att såra någon.
  2. Jag kan lyssna på en och samma låt tillockmed en vecka utan att tröttna på den
  3. Jag kan värkligen inte få mig själv i arbete. Mina lärare får klaga och tjata på mig för att något ska hända.
  4. Om någon känner sig utanför kan jag också göra det.
  5. Jag ville bli psykolog ett tag sen. Men jag träffade några elever som pluggade psykologi och de bettede sig som zombies så jag ångrade mig.
  6. Min mamma kommer från Polen och min pappa från Peru det är ju en udda blandning (a)
  7. jag har 2 småsyskon en lilla syster(9) och en lille bror(3)
  8. jag har varit bästa kompis med Cassandra sen 2:an


Jag utmanar: Alla som vill och orkar (a)<3


Nu ska jag plugga PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0